Termeni și condiții

Acești Termeni și condiții generale reglementează relațiile dintre „FITHOLIC SPORT” Ltd (denumită în continuare „Compania”, „Comerciantul”), număr de TVA BG206980667, cu sediul social și adresa. Ovcha Kupel, Vojvodina mogila 42 Sofia 1618, pe de o parte, și utilizatorii de servicii și bunuri (denumiți în continuare în mod colectiv „Articole”) de pe site-ul web: https://fitholic.ro/, denumiți în continuare în mod colectiv „Site”), pe de altă parte. Oferta de articole este realizată de compania „FITHOLIC SPORT” cu UIC 206980667, sediul social și adresa statutară. Sediul social și sediul social al societății se află la Ovcha Kupel, Vojvodina mogila 42 Sofia 1618, adresa poștală. Ovcha Kupel, Vojvodina mogila 42 Sofia 1618, e-mail: sales @fitholic.ro.

Articolul 1:

FITHOLIC.RO este un magazin online care funcționează prin intermediul adresei de e-mail https://fitholic.ro. Prin intermediul acestuia, utilizatorii au posibilitatea de a încheia un contract pentru achiziționarea, vânzarea și livrarea bunurilor oferite de FITHOLIC.RO, inclusiv, dar fără a se limita la următoarele: α) Înregistrarea și crearea unui profil pentru promovarea FITHOLIC.RO, precum și utilizarea serviciilor suplimentare oferite pentru furnizarea de informații. b) Declarații electronice privind încheierea sau executarea contractelor cu prestatorul, prin interfața de pe pagina FITHOLIC.RO, accesibilă la adresa https://fitholic.ro. c) efectuarea de plăți în legătură cu contractele încheiate cu furnizorul, în conformitate cu metodele de plată stabilite în termenii prezentului contract. d) să primească informații despre noile produse oferite de furnizor. e) Examinarea bunurilor, a caracteristicilor, a prețurilor și a termenelor de livrare. g) informații privind drepturile care decurg din lege, în principal prin interfața site-ului FITHOLIC.RO

Articolul 2:

α) Furnizorul se angajează să livreze bunurile și garantează drepturile utilizatorilor, astfel cum sunt definite de lege, respectând principiile bunei-credințe și criteriile și condițiile aplicabile în practică, în conformitate cu dreptul consumatorilor sau cu dreptul comercial.

Articolul 3:

α) Utilizatorii încheie un contract pentru cumpărarea și vânzarea bunurilor furnizate de FITHOLIC.RO prin intermediul interfeței Furnizorului, care este accesibilă pe site-ul https://fitholic.ro, sau prin alte mijloace de comunicare la distanță. b) În conformitate cu contractul încheiat cu Utilizatorii pentru cumpărarea și vânzarea de bunuri, Furnizorul este obligat să livreze și să transfere dreptul de proprietate al Utilizatorului asupra bunurilor specificate de Utilizator prin intermediul interfeței. c) Utilizatorii plătesc Furnizorului taxa pentru bunurile livrate în conformitate cu termenii specificați în FITHOLIC.RO și în acești termeni și condiții generale. Taxa este suma anunțată de Furnizor pe adresa de internet FITHOLIC.RO. d) Furnizorul livrează bunurile comandate de Utilizatori în termenii și condițiile stabilite de Furnizor pe pagina de internet a magazinului online și în conformitate cu prezentele condiții generale. ε) Prețul pentru livrare se stabilește separat și distinct de prețul bunurilor.

Articolul 4:

α) Atât utilizatorul, cât și furnizorul sunt de acord că toate declarațiile schimbate între ei în legătură cu încheierea și executarea contractului de vânzare pot fi făcute electronic și prin intermediul declarațiilor electronice, în conformitate cu sensul legii și al articolului 11 din articolul privind documentele electronice și semnătura electronică din Legea privind comerțul electronic. b) Se subînțelege că declarațiile electronice provenite de la utilizatorii site-ului provin de la persoanele specificate în datele furnizate de utilizator în timpul înregistrării, dacă utilizatorul și-a introdus numele și parola corespunzătoare.

Articolul 5:

α) Pentru a utiliza FITHOLIC.RO în vederea încheierii contractelor de vânzare-cumpărare de bunuri, Utilizatorul trebuie să introducă numele și parola pe care le-a ales pentru accesul la distanță, în cazurile în care magazinul online necesită înregistrare. b) Numele și parola pentru accesul la distanță sunt stabilite de către Utilizator, prin înregistrarea online pe site-ul Furnizorului. c) Prin completarea datelor sale și prin apăsarea butoanelor „Da, accept” și „Înregistrare”, Utilizatorul declară că a luat cunoștință de prezentele condiții generale, este de acord cu conținutul acestora și se angajează să le respecte în totalitate. d) Furnizorul confirmă înregistrarea efectuată de Utilizator prin trimiterea unui e-mail de confirmare la adresa de e-mail indicată de Utilizator în timpul înregistrării sale pe pagină. După confirmarea datelor utilizatorului, contul este activat și contractul de utilizare a site-ului este automat încheiat între furnizor și utilizator. ε) În timpul înregistrării, Utilizatorul este obligat să furnizeze informații exacte și actualizate. Utilizatorul are obligația de a informa imediat în cazul oricărei modificări a acestor date. f) În cazul în care un profil dintr-o rețea socială (de exemplu, Facebook) este utilizat pentru a crea un cont pentru Utilizator, atunci partea la contract este persoana care este și proprietarul profilului respectiv.

Articolul 6:

α) Adresa de e-mail furnizată la înregistrarea inițială a Utilizatorului, precum și orice adresă de e-mail ulterioară utilizată pentru schimbul de declarații între Utilizator și Furnizor vor fi considerate a fi „Adresa de e-mail principală” în sensul prezentelor Condiții generale. Utilizatorul are dreptul de a-și schimba adresa principală de e-mail de contact. b) La primirea unei cereri de modificare a adresei principale de e-mail de contact, Furnizorul va trimite o cerere de confirmare a modificării. Cererea de confirmare va fi trimisă de Furnizor la noua adresă de e-mail ca contact principal specificată de Utilizator. c) Schimbarea adresei principale de e-mail a Clientului se face, la cererea Utilizatorului, către Furnizor, indicând noua adresă, la cererea de schimbare, prin profilul Clientului. După aceea, un e-mail de confirmare va fi trimis la noua adresă de e-mail a utilizatorului. d) Furnizorul nu va fi răspunzător în cazul schimbării ilegale sau intenționate a adresei principale de e-mail de contact. ε) Furnizorul poate solicita Utilizatorului să utilizeze adresa principală de e-mail de contact în anumite circumstanțe.

Articolul 7:

α) Utilizatorii folosesc în principal interfața paginii prestatorului pentru a încheia contracte de cumpărare și vânzare a bunurilor oferite de prestator pe FITHOLIC.RO. b) Contractul este încheiat în limba bulgară. c) Contractul dintre Prestator și Utilizator reprezintă prezenții termeni și condiții generale, disponibili la https://fitholic.ro/terms d) Parte la contractul cu Furnizorul este Utilizatorul, conform datelor furnizate la înregistrare și conținute în profilul personal al Utilizatorului. Pentru a evita orice îndoială că acestea sunt datele cu care a fost creat un cont la Prestator. e) Prestatorul va include în interfața site-ului său web, mijloace tehnice pentru determinarea și corectarea erorilor în introducerea de informații, înainte de declararea încheierii contractului. f) Prezentul contract se consideră a fi încheiat din momentul în care utilizatorul se înregistrează la furnizor. Contractul de vânzare-cumpărare de bunuri se consideră a fi încheiat din momentul aplicării acestuia de către Utilizator prin interfața Furnizorului. g) Furnizorul informează în mod expres și în mod corespunzător utilizatorul, prin mijloace electronice, cu privire la încheierea prezentului acord și la încheierea contractului de cumpărare și vânzare de bunuri. h) Declarația pentru încheierea contractului și confirmarea pentru dovedirea acestuia se consideră primite atunci când destinatarii lor au posibilitatea de a le accesa. i) Furnizorul va livra bunurile la adresa indicată de utilizatori și nu va fi răspunzător în cazul în care datele indicate de utilizatori sunt incorecte sau induc în eroare.

Articolul 8:

Utilizatorii încheie contractul de vânzare cu furnizorul în conformitate cu următoarea procedură: α) Înregistrarea la FITHOLIC.RO și furnizarea datelor necesare, dacă Utilizatorul nu s-a înregistrat încă la FITHOLIC.RO. b) Conectarea la sistemul de comenzi FITHOLIC.RO prin identificarea unui nume și a unei parole. c) Selectarea unuia sau mai multor produse oferite de FITHOLIC.RO și adăugarea lor la o listă de bunuri pentru cumpărare. d) Furnizarea datelor pentru livrare - e) Selectarea unei metode și a unui moment pentru plata prețului. f) Confirmarea comenzii.

Articolul 9:

Normele din prezenta secțiune VI a acestor Termeni și condiții generale se aplică utilizatorilor pentru care, în conformitate cu datele stabilite pentru încheierea contractului de vânzare sau înregistrare pe FITHOLIC.RO, se poate concluziona că sunt utilizatori în sensul Legii privind protecția consumatorilor, al Legii privind comerțul electronic și/sau al Directivei 97/7/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 20 mai 1997 privind protecția consumatorilor în materie de contracte la distanță.

Articolul 10:

α) Principalele caracteristici ale bunurilor oferite de Furnizor sunt specificate în profilul fiecărui produs de pe site-ul FITHOLIC.RO. b) Prețul bunurilor, inclusiv toate taxele, este specificat de Furnizor în profilul fiecărui produs de pe site-ul FITHOLIC.RO. c) Valoarea costurilor de expediere și transport neincluse în prețul bunurilor este stabilită de Furnizor și furnizată ca informație Utilizatorilor într-unul din următoarele momente înainte de încheierea contractului. La selectarea produselor pentru încheierea contractului de vânzare. d) Modalitatea de plată, livrare și executare a contractului este specificată în prezentele condiții generale, precum și în informațiile puse la dispoziția Utilizatorului pe site-ul Furnizorului. ε) Informațiile furnizate Utilizatorilor în temeiul prezentului articol sunt actualizate la momentul vizualizării lor pe site-ul Furnizorului de FITHOLIC.RO înainte de încheierea contractului de vânzare. f) Furnizorul va indica condițiile de livrare a bunurilor individuale pe site-ul FITHOLIC.RO. g) Furnizorul indică valoarea totală a comenzii pentru toate bunurile cuprinse în comandă înainte de încheierea contractului de vânzare.

Articolul 11:

α) a) Consumatorul este de acord că prestatorul are dreptul de a accepta plata în avans pentru încheierea de contracte de consum pentru cumpărarea și vânzarea de bunuri și livrarea acestora. b) Consumatorul alege în mod independent dacă să plătească furnizorului prețul pentru livrarea bunurilor înainte sau la momentul livrării.

Articolul 12:

α) Retragerea este dreptul prin care consumatorul are la dispoziție 14 zile calendaristice pentru a returna produsul achiziționat, din orice motiv, inclusiv motive nejustificate, și pentru a solicita înlocuirea sau rambursarea. Acest termen se aplică în toate statele membre ale UE, iar în cazul în care consumatorul nu a fost informat în prealabil cu privire la acest drept, termenul este prelungit la 12 luni. b) Dreptul de refuz în conformitate cu par. 1 nu se aplică în următoarele cazuri: c) În cazul în care furnizorul nu și-a îndeplinit obligațiile de a furniza informații, astfel cum sunt definite la articolul 54 din Legea privind protecția consumatorilor, consumatorul are dreptul de a denunța contractul în termen de trei luni de la data primirii bunurilor. În cazul în care informațiile prevăzute la prezentul alineat sunt furnizate consumatorului în termenul de refuz, acestea produc efecte de la data furnizării lor. (d) În cazul în care consumatorul își exercită dreptul de refuz în conformitate cu alin. 1, furnizorul rambursează suma plătită de consumator în termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la data la care consumatorul și-a exercitat dreptul de retragere din contractul încheiat. Costul plătit pentru returnarea bunurilor este dedus din suma primită de consumator în temeiul contractului, cu excepția cazului în care consumatorul a returnat bunurile pe propria cheltuială și a informat furnizorul. ε) Consumatorul este obligat să depoziteze bunurile furnizate de furnizor pentru a asigura calitatea și siguranța acestora, astfel încât consumatorul să își poată exercita dreptul prevăzut la alineatul (1) din prezentul articol.

Articolul 13:

5. REFUZUL DE A ACCEPTA O COMANDĂ

Dacă plasați o comandă electronică sau telefonică, aceasta vă este trimisă și, din motive personale (fără vina companiei noastre), refuzați să o primiți la momentul livrării și dacă coletul este în stare perfectă, se aplică următoarele:

În caz de refuz de primire, primirea dezinteresată a comenzii sau un act rău intenționat similar din partea clientului FitHolic.ro își rezervă dreptul de a nu executa nicio comandă nouă a clientului cu un istoric de refuzuri repetate de primire, anulări și / sau returnări în cazul în care veți fi informat prin e-mail automat pentru anularea comenzii.

Compania noastră își rezervă dreptul de a-și exercita toate drepturile legale pentru a solicita despăgubiri care ar fi putut apărea ca urmare a unei comenzi electronice sau telefonice a clientului.

Notă: În cazul în care un client a refuzat deja o dată primirea unei comenzi electronice sau telefonice prin metoda ramburs (fără vina companiei noastre) și în viitor dorește să comande din nou din magazinul nostru, metodele de plată permise sunt: depozit bancar, plată prin card de credit/debit sau PayPal. Metoda de plată în numerar la livrare nu poate fi selectată și nu mai este valabilă.

Clientul este responsabil să acopere toate costurile pentru comanda neprimită, inclusiv costurile de expediere, costurile logistice și costurile de depozit. Toate costurile trebuie plătite prin PayPal sau transfer bancar.

Clientul înțelege și acceptă că dacă nu acoperă costurile FITHOLIC.RO pentru comanda sa pe care nu a primit-o din cauza unui motiv exclusiv:

1. Contul său va fi suspendat și toate informațiile personale vor fi reținute de FITHOLIC.RO și vor fi utilizate pentru a preveni comenzile viitoare ale persoanei respective de pe platformele FITHOLIC.RO și din rețeaua sa de servicii. Clientul va avea dreptul de a solicita ștergerea contului/datelor numai după acoperirea integrală a costurilor pentru comanda (coletul) care nu a fost primită, dar care a fost plasată cu bună credință.

Articolul 14:

α) Termenul de livrare a bunurilor este stabilit pentru fiecare produs în parte, la încheierea contractului cu consumatorul, prin intermediul site-ului web al furnizorului. b) În cazul în care consumatorul și Furnizorul nu au stabilit un termen de livrare, termenul de livrare a bunurilor este de 30 de zile lucrătoare de la data la care comanda consumatorului este trimisă Furnizorului prin intermediul site-ului Furnizorului FITHOLIC.RO. c) În cazul în care furnizorul nu este în măsură să îndeplinească contractul din cauza faptului că nu a comandat bunuri, acesta este obligat să notifice consumatorul și să ramburseze suma plătită în termen de 30 de zile lucrătoare de la data la care furnizorul ar fi trebuit să își îndeplinească obligația în temeiul contractului. (d) În cazurile menționate la alin. 3, furnizorul are dreptul de a livra exact aceleași bunuri de consum ca cele comandate de utilizator, adică de aceeași calitate și la același preț. Furnizorul informează consumatorul pe cale electronică dacă există o modificare în executarea contractului. e) În cazul exercitării dreptului de retragere din contractul de furnizare în conformitate cu alin. 4, costul returnării bunurilor este suportat de către furnizor.

Articolul 15:

α) Furnizorul livrează bunurile consumatorului după certificarea îndeplinirii cerințelor și a existenței condițiilor menționate la articolul 61 din Legea privind protecția consumatorilor. b) Consumatorul și furnizorul certifică circumstanțele menționate la alin. 1 în scris la livrare prin semnătură de mână, cu excepția cazului în care se convine altfel. c) Utilizatorul și furnizorul convin că cerințele de la alineatul (1) și de la articolul 61 din Legea privind protecția consumatorilor vor fi respectate dacă certificarea este făcută de o persoană care, în funcție de circumstanțe, se poate deduce că transmite informațiile consumatorului - parte la contract.

Articolul 16:

α) Furnizorul trebuie să livreze utilizatorului bunurile în termenul specificat la încheierea contractului. b) În cazul în care termenul prevăzut la alin. 1 nu este convenit în mod expres între părți la încheierea contractului, atunci furnizorul livrează bunurile într-un termen rezonabil, dar nu mai târziu de 2 luni.

Articolul 17:

α) Utilizatorul trebuie să inspecteze bunurile la momentul livrării de către furnizor și, în cazul în care acestea nu îndeplinesc cerințele aplicabile, să notifice imediat furnizorul.

Articolul 18:

α) Prelucrarea datelor sensibile În anumite circumstanțe, putem prelucra categorii speciale de date cu caracter personal despre dumneavoastră („date sensibile”). Datele sensibile sunt definite ca date cu caracter personal care dezvăluie originea rasială sau etnică, opiniile politice, convingerile religioase sau filosofice, apartenența sindicală, datele genetice, datele biometrice în scopul identificării unei persoane, sănătatea sau viața sexuală sau orientarea sexuală. De exemplu, putem prelucra date sensibile pe care le-ați făcut publice. De asemenea, putem prelucra date sensibile, după caz, pentru a susține, exercita sau apăra pretenții legale. De asemenea, putem prelucra datele dumneavoastră sensibile dacă v-ați dat în mod liber consimțământul prealabil explicit și separat într-un context specific și într-un scop specific. b) Corectarea, modificarea sau ștergerea informațiilor fitholic.ro permite utilizatorilor săi să corecteze, să modifice, să completeze sau să șteargă datele și informațiile transmise către fitholic.ro. Dacă alegeți să ștergeți informații, fitholic.ro va acționa pentru a șterge imediat informațiile respective din înregistrările sale. Pentru protecția și siguranța utilizatorului, fitholic.ro va încerca să se asigure că persoana care face modificările este într-adevăr aceeași persoană cu utilizatorul. Pentru a accesa, modifica sau șterge datele dumneavoastră cu caracter personal, pentru a semnala probleme legate de funcționarea site-ului sau pentru a formula întrebări, contactați fitholic.ro prin fitholic.ro sau prin e-mail la info@fitholic.ro. Modificarea sau corectarea datelor dvs. personale se poate face și prin intermediul paginii contului dvs. de pe fitholic.ro. Vă rugăm să rețineți că vom face tot posibilul pentru a vă proteja datele cu caracter personal, însă protecția parolei dvs. de acces la site-ul nostru depinde și de dvs. c) Prelucrarea datelor cu caracter personal ale copiilor Societatea nu va colecta sau prelucra datele cu caracter personal ale copiilor sub vârsta de 16 ani, cu excepția cazului în care a fost dat consimțământul părinților în conformitate cu legislația locală aplicabilă. Dacă aflăm că datele cu caracter personal ale unui copil au fost colectate în mod eronat, vom șterge aceste date fără întârzieri nejustificate.

Articolul 19:

α) Furnizorul își rezervă dreptul de a solicita oricând Utilizatorului să confirme și să certifice autenticitatea datelor Utilizatorului. b) În cazul în care, din orice motiv, Utilizatorul și-a uitat sau și-a pierdut numele și/sau parola, Furnizorul are dreptul de a aplica „Procedura pentru nume și parole pierdute sau uitate” disponibilă la adresa https://fitholic.ro

Articolul 20:

α) Acești termeni și condiții generale pot fi modificați de către furnizor, cu condiția ca acesta din urmă să notifice în mod corespunzător toți utilizatorii înregistrați pe FITHOLIC.RO b) Prestatorul și utilizatorul sunt de acord că orice amendament și modificare a acestor termeni și condiții generale va afecta utilizatorul după notificarea expresă de către prestator și dacă utilizatorul nu declară în termen de 14 zile că le respinge. c) Utilizatorul este de acord că toate declarațiile Furnizorului, referitoare la orice modificare a termenilor și condițiilor generale, vor fi trimise la adresa de e-mail specificată de Utilizator la momentul înregistrării. Utilizatorul este de acord că e-mailurile trimise în conformitate cu prezentul articol nu trebuie să fie semnate cu o semnătură electronică pentru a fi valabile.

Articolul 21:

Furnizorul va afișa acești termeni și condiții generale la adresa https://fitholic.ro/terms , împreună cu toate adăugirile și modificările la aceștia.

Articolul 22:

Acești termeni și condiții generale și contractul utilizatorului cu furnizorul sunt reziliate în următoarele cazuri după reziliere și o declarație de lichidare sau o declarație de insolvență a uneia dintre părțile la contract.
de comun acord al părților, în scris.
unilateral, cu notificarea oricăreia dintre părți, în caz de neîndeplinire a obligațiilor celeilalte părți.
în cazul imposibilității obiective a oricăreia dintre părțile la contract de a-și îndeplini obligațiile.
în caz de confiscare sau sigilare a echipamentului de către agențiile guvernamentale.
în cazul ștergerii înregistrării utilizatorului pe site-ul FITHOLIC.RO În acest caz, contractele de vânzare care au fost încheiate, dar neexecutate rămân în vigoare și sunt supuse executării. în caz de exercitare a dreptului de retragere în conformitate cu articolul. 55, alin. 1 din Legea privind protecția consumatorilor.
Articolul. 23. Eventuala invaliditate a oricăreia dintre dispozițiile prezentelor condiții generale nu conduce la invaliditatea întregului contract.
Articolul. 24. Legislația Republicii Bulgaria se aplică chestiunilor nesoluționate în prezenta convenție, referitoare la aplicarea și interpretarea prezentei convenții.
Articolul. 25. Toate litigiile dintre părțile la prezentul contract vor fi soluționate de instanța competentă sau de Comisia pentru protecția consumatorilor.
Articolul. 26. Acești termeni și condiții generale se aplică tuturor utilizatorilor FITHOLIC.RO.