5 ani împreună, Aspect nou, Mai multe reduceri și funcționalități!

Rezultate produse:

Introduceți termenii pentru căutarea produselor

0

Coșul tău (0)

Coșul dumneavoastră este gol.
Adăugați produse în valoare de peste 200.00 RON pentru livrare gratuită!
Subtotal: 0 RON
Livrare: 25.00 RON
Total: 25 RON
Meniu Categorii
Oferte
Căutare 0 Coș Intrare

Termeni & Condiții

Ultima actualizare: 15 aprilie 2024

Prezentii Termeni și Condiții Generale guvernează relațiile dintre "FITHOLIC SPORT" Ltd (în continuare "Compania", "Comerciantul"), CIF BG206980667, cu sediul și adresa: Ovcha Kupel, Vojvodina mogila 42 Sofia 1618, pe de o parte și pe de altă parte utilizatorii serviciilor și bunurilor (în continuare denumite colectiv "Articole") pe Site-ul: https://fitholic.ro/, în continuare denumit colectiv "Site-ul").

Articolul 1: Informații Generale

FITHOLIC.RO constituie un magazin electronic care funcționează prin adresa electronică https://fitholic.ro. Prin intermediul acestuia, utilizatorii au posibilitatea să încheie contracte pentru cumpărarea, vânzarea și livrarea bunurilor oferite de FITHOLIC.RO, incluzând, dar fără a se limita la următoarele:

  • Înregistrarea și crearea profilului pentru vizualizarea FITHOLIC.RO, precum și utilizarea serviciilor suplimentare oferite pentru furnizarea de informații.
  • Declarații electronice privind încheierea sau executarea contractelor cu Furnizorul, prin intermediul interfeței de pe pagina FITHOLIC.RO.
  • Efectuarea plăților în legătură cu contractele încheiate cu Furnizorul, conform modalităților de plată stabilite.
  • Primirea informațiilor privind produsele noi oferite de Furnizor.
  • Examinarea bunurilor, caracteristicilor, prețurilor și condițiilor de livrare.
  • Informarea privind drepturile ce rezultă din lege, în principal prin intermediul interfeței site-ului FITHOLIC.RO.

Informații despre Companie: Oferta articolelor este realizată de compania "FITHOLIC SPORT" cu CUI 206980667, cu sediul și adresa statutară Ovcha Kupel, Vojvodina mogila 42 Sofia 1618, adresa de corespondență Ovcha Kupel, Vojvodina mogila 42 Sofia 1618, e-mail: sales@fitholic.ro.

Articolul 2: Obligațiile Furnizorului

Furnizorul se angajează să livreze bunurile și garantează drepturile utilizatorilor, așa cum sunt definite de lege, respectând principiile bunei credințe și conformându-se cu criteriile și condițiile aplicabile în practică, conform legislației de protecție a consumatorilor sau comerciale.

Articolul 3: Contractul de Cumpărare

a) Utilizatorii încheie contracte de cumpărare și vânzare a bunurilor furnizate de FITHOLIC.RO prin intermediul interfeței Furnizorului, care este accesibilă pe site-ul cu adresa https://fitholic.ro, sau prin alte modalități de comunicare la distanță.

b) Conform contractului încheiat cu Utilizatorii pentru cumpărarea și vânzarea bunurilor, Furnizorul se obligă să livreze și să transfere proprietatea utilizatorului asupra bunurilor specificate de acesta prin intermediul interfeței.

c) Utilizatorii plătesc Furnizorului remunerația pentru bunurile livrate conform termenilor stabiliți pe FITHOLIC.RO și prezentii termeni generali. Remunerația se ridică la suma anunțată de furnizor la adresa FITHOLIC.RO pe Internet.

d) Furnizorul livrează bunurile comandate de Utilizatori în condițiile și sub condițiile stabilite de Furnizor pe site-ul magazinului electronic și conform termenilor generali în vigoare.

e) Prețul pentru livrare este stabilit separat și distinct de prețul mărfurilor.

Articolul 4: Declarații Electronice

a) Atât Utilizatorul cât și Furnizorul convin că toate declarațiile pe care le schimbă privind încheierea și executarea contractului de vânzare pot fi realizate electronic și prin declarații electronice, conform sensului Legii și Articolului Documentelor Electronice și Semnăturii Electronice .11 a legii comerțului electronic.

b) Se subînțelege că declarațiile electronice care provin de la utilizatorii site-ului provin de la persoanele specificate în datele furnizate de Utilizator la înregistrare, în măsura în care Utilizatorul și-a introdus numele corespunzător și parola de acces.

Articolul 5: Înregistrarea Utilizatorului

a) Pentru a utiliza FITHOLIC.RO pentru încheierea contractelor de cumpărare și vânzare a bunurilor, Utilizatorul trebuie să introducă numele și parola de acces pe care a ales-o pentru accesul la distanță, în cazurile în care magazinul electronic necesită înregistrare.

b) Numele și parola de acces pentru accesul la distanță sunt stabilite de către Utilizator, prin înregistrare electronică pe site-ul Furnizorului.

c) Completând datele sale și apăsând butoanele "Da, accept" și "Înregistrare", Utilizatorul declară că este familiarizat cu acești termeni generali, este de acord cu conținutul lor și se angajează să se conformeze complet acestora.

d) Furnizorul confirmă înregistrarea făcută de Utilizator, trimițând un e-mail de confirmare la adresa de e-mail indicată de Utilizator în timpul înregistrării pe pagină. După confirmarea datelor Utilizatorului, contul este activat și se încheie automat contractul de utilizare a paginii între Furnizor și utilizator.

e) La înregistrare, Utilizatorul este obligat să furnizeze date exacte și actuale. Utilizatorul are obligația să actualizeze imediat, în caz de modificare a acestora.

f) În cazul în care se utilizează un profil dintr-o rețea socială (ex. facebook) pentru crearea contului Utilizatorului, atunci partea contractantă în contract este persoana care este și deținătorul profilului respectiv.

Articolul 6: Comunicarea

a) Adresa de e-mail furnizată la înregistrarea inițială a Utilizatorului, precum și orice adresă de e-mail ulterioară utilizată pentru schimbul de declarații între Utilizator și Furnizor, se consideră că este "Adresa principală de poștă electronică (email)" în sensul acestor termeni generali. Utilizatorul are dreptul să schimbe adresa principală de poștă electronică de comunicare.

b) Imediat ce primește cererea pentru schimbarea adresei principale de poștă electronică de comunicare, Furnizorul trimite cererea pentru confirmarea schimbării. Cererea pentru confirmare este trimisă de către Furnizor la noua adresă de poștă electronică ca contact principal specificat de către Utilizator.

c) Schimbarea adresei principale de e-mail a clientului trebuie să se realizeze, după cererea utilizatorului, către furnizor, indicând noua adresă, după o cerere de schimbare, prin profilul clientului. În urma acesteia, se va trimite un e-mail de confirmare la noua adresă de poștă electronică a Utilizatorului.

d) Furnizorul nu răspunde în cazul schimbării ilegale sau intenționată a adresei principale de poștă electronică de comunicare.

e) Furnizorul poate solicita Utilizatorului să utilizeze adresa principală de poștă electronică de comunicare în anumite cazuri.

Articolul 7: Încheierea Contractului

a) Utilizatorii folosesc în principal interfața paginii Furnizorului pentru încheierea contractelor pentru cumpărarea și vânzarea bunurilor oferite de furnizor pe FITHOLIC.RO.

b) Contractul se încheie în limba bulgară.

c) Contractul între Furnizor și Utilizator reprezintă prezentii termeni generali, care sunt disponibili la adresa https://fitholic.ro/terms

d) O parte contractantă în contractul cu Furnizorul este Utilizatorul conform datelor furnizate la înregistrare și conținute în profilul personal al Utilizatorului. Pentru a evita îndoiala, acestea sunt datele cu care a fost creat un cont la Furnizor.

e) Furnizorul va include în interfața site-ului său, mijloace tehnice pentru identificarea și corectarea erorilor în introducerea informațiilor, înainte de declarația de încheiere a contractului.

f) Acest contract se consideră încheiat din momentul înregistrării Utilizatorului la Furnizor. Contractul de cumpărare și vânzare a bunurilor se consideră încheiat din momentul aplicării acestuia de către Utilizator prin interfața Furnizorului.

g) Pentru încheierea prezentului contract și pentru încheierea contractului de cumpărare și vânzare a bunurilor, Furnizorul informează explicit Utilizatorul în mod corespunzător prin mijloace electronice.

h) Declarația pentru încheierea contractului și confirmarea pentru dovada acesteia se consideră primite când destinatarii lor au ocazia să aibă acces la acestea.

i) Furnizorul livrează bunurile la adresa indicată de Utilizatori și nu este responsabil în cazul în care datele indicate de Utilizatori sunt greșite sau înșelătoare.

Articolul 8: Procedura de Comandă

Utilizatorii încheie contractul de vânzare cu Furnizorul conform următoarei proceduri:

a) Înregistrarea pe FITHOLIC.RO și furnizarea datelor necesare, dacă Utilizatorul nu s-a înregistrat încă pe FITHOLIC.RO.

b) Conectarea la sistemul de comenzi FITHOLIC.RO identificându-se cu un nume și o parolă de acces.

c) Selectarea unuia sau mai multor produse oferite de FITHOLIC.RO și adăugarea acestora într-o listă de bunuri pentru cumpărare.

d) Furnizarea datelor pentru livrare

e) Alegerea metodei și momentului pentru plata prețului.

f) Confirmarea comenzii.

Articolul 9: Protecția Consumatorului

Regulile acestei secțiuni VI din acești termeni generali se aplică Utilizatorilor pentru care, conform datelor stabilite pentru încheierea contractului de vânzare sau înregistrarea pe FITHOLIC.RO, se poate trage concluzia că sunt consumatori în sensul Legii de protecție a consumatorilor, legea comerțului electronic și/sau directiva 97/7/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 20 mai 1997 privind protecția consumatorilor în contractele la distanță.

Articolul 10: Informații despre Produse

a) Caracteristicile principale ale bunurilor oferite de Furnizor sunt stabilite în profilul fiecărui produs pe site-ul FITHOLIC.RO.

b) Prețul bunurilor, incluzând toate taxele, este stabilit de către Furnizor în profilul fiecărui produs pe site-ul FITHOLIC.RO.

c) Valoarea costului de expediere și transport care nu este inclusă în prețul bunurilor este stabilită de către Furnizor și este furnizată ca informare Utilizatorilor în unul dintre următoarele momente înainte de încheierea contractului: În profilul fiecăruia dintre produsele de pe site-ul Furnizorului. La alegerea produselor pentru încheierea contractului de vânzare.

d) Modalitatea de plată, livrare și executare a contractului este stabilită în acești termeni și condiții generale, precum și în informațiile furnizate Utilizatorului pe site-ul Furnizorului.

e) Informațiile furnizate Utilizatorilor pe baza acestui articol sunt actualizate la momentul vizualizării lor pe site-ul Furnizorului FITHOLIC.RO înainte de încheierea contractului de vânzare.

f) Furnizorul trebuie să menționeze condițiile de livrare pentru bunuri individuale pe site-ul FITHOLIC.RO.

g) Furnizorul menționează înainte de încheierea contractului valoarea totală a comenzii pentru toate bunurile conținute în aceasta.

Articolul 11: Plăți

a) Consumatorul convine că Furnizorul are dreptul să accepte plata în avans pentru încheierea contractelor cu consumatorii pentru cumpărarea și vânzarea bunurilor și livrarea acestora.

b) Consumatorul alege independent dacă va plăti Furnizorului prețul pentru livrarea bunurilor înainte sau la momentul livrării.

Articolul 12: Renunțarea

a) Renunțarea este dreptul conform căruia consumatorul are la dispoziție un termen de 14 zile calendaristice pentru a returna produsul pe care l-a cumpărat, din orice motiv, chiar și fără motiv, și să solicite înlocuirea sau restituirea banilor. Acest termen este valabil în toate statele membre ale Uniunii Europene, iar în cazul în care consumatorul nu a fost informat în prealabil despre acest drept al său, atunci acest termen se extinde la 12 luni.

b) Dreptul de refuz conform par. 1 nu se aplică în următoarele cazuri: Pentru livrarea bunurilor și prestarea serviciilor, al căror preț depinde de fluctuațiile piețelor financiare, pe care Furnizorul nu le poate controla.- pentru livrarea bunurilor care se fac conform cerințelor consumatorului sau cu comanda sa individuală ·- pentru furnizarea bunurilor care, prin natura lor, sunt necesare sau nu pot fi returnate sau sunt supuse deteriorării rapide sau există riscul deteriorării caracteristicilor lor calitative, inclusiv aromele și cosmeticele - pentru livrarea înregistrărilor audio și video sau produselor software tipărite de către utilizator - pentru livrarea ziarelor, revistelor și altor periodice, suplimentelor alimentare care au fost deschise și pentru motive personale sau subiective, dorește returnarea lor, (gust, textură, solubilitate etc.)

c) Când Furnizorul nu și-a îndeplinit obligațiile de furnizare a informațiilor, așa cum este definit în articolul 54 din legea de protecție a consumatorilor, consumatorul are dreptul să renunțe la contract în termen de trei luni de la data primirii mărfurilor. Când informațiile conform acestui paragraf sunt furnizate consumatorului în termenul de refuz, atunci vor începe să fie valabile de la data furnizării lor.

d) În cazul în care consumatorul își exercită dreptul de refuz conform par. 1, Furnizorul este obligat să returneze suma plătită de consumator, cel târziu în termen de 30 de zile calendaristice de la data la care consumatorul și-a exercitat dreptul de a renunța la contractul încheiat. Costul plătit pentru returnarea bunurilor se deduce din suma primită de consumator pe baza contractului, cu excepția cazului în care consumatorul a returnat bunurile pe cheltuiala sa și a informat Furnizorul.

e) Consumatorul este obligat să păstreze bunurile furnizate de către Furnizor, pentru a asigura calitatea și siguranța lor, pentru a putea să-și exercite dreptul conform paragrafului 1 din prezentul articol.

Articolul 13: Refuzul Recepției Comenzii

Informații Importante despre Refuzul Recepției

În cazul în care efectuați o comandă electronică sau telefonică, aceasta vă este expediată și din motive personale (fără responsabilitatea companiei noastre) refuzați să o recepționați la momentul livrării și în măsura în care coletul se află în stare perfectă, se aplică următoarele:

  • În cazul refuzului recepției, indiferenței față de recepția comenzii sau acțiuni rău intenționate similare din partea clientului, FitHolic.ro își rezervă dreptul de a nu executa nicio comandă nouă pentru clientul cu istoric de refuzuri repetate de recepție, anulări, și/sau returnări, unde veți fi notificat prin e-mail automatizat despre anularea comenzii.
  • Compania noastră își rezervă dreptul să exercite orice drept legal pentru a revendica daunele care ar fi putut să apară ca rezultat al comenzilor electronice sau telefonice ale clientului.
  • În cazul în care un client a refuzat deja o dată recepția unei comenzi electronice sau telefonice prin metoda plății la livrare (fără responsabilitatea companiei noastre) și în viitor dorește să comande din nou de la magazinul nostru, metodele de plată permise sunt: depunerea bancară, plata prin card de credit/debit sau prin PayPal. Metoda de plată prin ramburs nu poate fi selectată și încetează să fie valabilă.
  • Clientul este responsabil să acopere toate cheltuielile pentru comanda nerecepționată, inclusiv cheltuielile de expediere, cheltuielile contabile și cheltuielile de depozit. Toate cheltuielile trebuie plătite prin PayPal sau transfer bancar.

Clientul înțelege și acceptă că dacă nu acoperă cheltuielile FITHOLIC.RO pentru comanda sa care nu a fost recepționată din motive exclusiv personale:

1. Contul său va fi suspendat și toate informațiile personale vor fi păstrate de FITHOLIC.RO și vor fi folosite pentru a preveni comenzile viitoare de la persoana respectivă de pe platformele FITHOLIC.RO și rețeaua serviciilor sale. Clientul va avea dreptul să solicite ștergerea contului/datelor doar după acoperirea completă a cheltuielilor pentru comanda (coletul) pe care nu a primit-o dar a plasat-o de bunăvoie.

Articolul 14: Livrarea

a) Livrarea bunurilor este stabilită pentru fiecare produs separat, la încheierea contractului cu consumatorul, prin site-ul Furnizorului.

b) În cazul în care consumatorul și Furnizorul nu au stabilit timpul de livrare, timpul de livrare a bunurilor este de 30 de zile lucrătoare de la data de după trimiterea comenzii consumatorului către Furnizor prin site-ul Furnizorului FITHOLIC.RO.

c) Dacă Furnizorul nu poate îndeplini contractul din cauza faptului că nu a comandat bunurile, este obligat să notifice consumatorul și să returneze suma plătită în termen de 30 de zile lucrătoare de la data la care Furnizorul trebuia să își îndeplinească obligația conform contractului.

d) În cazurile din par. 3, Furnizorul are dreptul să livreze exact aceleași bunuri de consum cu cele comandate de Utilizator, adică de aceeași calitate și preț. Furnizorul informează consumatorul electronic dacă există o schimbare în executarea contractului.

e) În cazul exercitării dreptului de renunțare la contractul de furnizare conform par. 4, costul returnării bunurilor revine Furnizorului.

Articolul 15: Certificarea Livrării

a) Furnizorul livrează bunurile consumatorului după certificarea îndeplinirii cerințelor și existenței condițiilor menționate în articolul 61 din legea de protecție a consumatorilor.

b) Utilizatorul și Furnizorul certifică circumstanțele menționate în par. 1 în scris la livrare cu semnătură olografă, cu excepția cazului în care se convine altfel.

c) Utilizatorul și Furnizorul convin că cerințele paragrafului 1 și Articolului 61 din legea de protecție a consumatorilor, vor fi respectate dacă certificarea se face de către o persoană pentru care, conform circumstanțelor, se poate trage concluzia că va transmite informațiile consumatorului - partea contractantă în contract.

Articolul 16: Timpul de Livrare

a) Furnizorul livrează bunurile Utilizatorului în termenul stabilit la încheierea contractului.

b) Dacă termenul din par. 1 nu este convenit explicit între părți la sfârșitul contractului, atunci Furnizorul livrează bunurile într-un interval de timp rezonabil, dar nu mai târziu de 2 luni.

Articolul 17: Inspecția Bunurilor

a) Utilizatorul trebuie să inspecteze bunurile la momentul livrării de către Furnizor și în cazul în care acestea nu îndeplinesc condițiile aplicabile, să notifice imediat Furnizorul.

Articolul 18: Prelucrarea Datelor

a) Prelucrarea datelor sensibile Este posibil, în anumite cazuri, să prelucrăm categorii speciale de date personale despre dumneavoastră ("date sensibile"). Datele sensibile sunt definite ca date personale care dezvăluie originea rasială sau etnică, convingerile politice, credințele religioase sau filosofice, apartenența la organizații sindicale, date genetice, date biometrice cu scopul identificării unei persoane fizice, sănătatea sau viața sexuală ori orientarea sexuală. De exemplu, putem prelucra date sensibile pe care le-ați făcut publice. De asemenea, putem prelucra date sensibile, după caz, pentru susținerea, exercitarea sau apărarea pretențiilor legale. De asemenea, putem prelucra datele dumneavoastră sensibile dacă ați dat liber consimțământul dumneavoastră prealabil expres și separat, într-un context specific pentru un scop specific.

b) Corectarea, Modificarea sau Ștergerea Informațiilor fitholic.ro permite utilizatorilor săi să corecteze, să schimbe, să completeze sau să șteargă datele și informațiile care au fost furnizate la fitholic.ro. Dacă alegeți să ștergeți o informație, fitholic.ro va acționa astfel încât această informație să fie ștearsă din dosarele sale imediat. Pentru protecția și siguranța utilizatorului, fitholic.ro va încerca să se asigure că persoana care face schimbările este într-adevăr aceeași persoană cu utilizatorul. Pentru a avea acces, să schimbați sau să ștergeți datele dumneavoastră personale, să raportați probleme legate de funcționarea site-ului sau să puneți orice întrebare, contactați fitholic.ro prin fitholic.ro sau prin e-mail la adresa electronică info@fitholic.ro. Schimbarea sau corectarea datelor dumneavoastră personale se poate face și prin pagina contului dumneavoastră pe fitholic.ro. Vă rugăm să țineți cont că vom face tot ce este posibil pentru a vă proteja datele personale, dar protecția parolei dumneavoastră pe site-ul nostru depinde și de dumneavoastră.

c) Prelucrarea datelor personale ale copiilor Compania nu va colecta sau prelucra date personale ale copiilor sub 16 ani cu excepția cazului în care s-a dat consimțământul parental, conform legislației locale aplicabile. Dacă ne dăm seama că datele personale ale unui copil au fost colectate din greșeală, vom șterge aceste date fără întârziere nejustificată.

Articolul 19: Identificarea Utilizatorilor

a) Furnizorul păstrează în orice moment dreptul de a solicita Utilizatorului să confirme și să certifice autenticitatea datelor sale.

b) În cazul în care din orice motiv Utilizatorul a uitat sau a pierdut numele și/sau parola de acces, Furnizorul are dreptul să aplice "Procedura pentru nume și parole de acces pierdute sau uitate", disponibilă la https://fitholic.ro/login/ .

Articolul 20: Modificări

a) Acești termeni și condiții generale pot fi modificați de către Furnizor, cu condiția ca acesta din urmă să notifice în mod corespunzător toți Utilizatorii înregistrați pe FITHOLIC.RO

b) Furnizorul și Utilizatorul convin că orice completare și modificare a acestor termeni și condiții generale va afecta Utilizatorul după notificarea sa expresă de către Furnizor și dacă Utilizatorul nu declară în termen de 14 zile că le respinge.

c) Utilizatorul convine că toate declarațiile Furnizorului, privind eventualele modificări ale termenilor generali, vor fi trimise la adresa de e-mail specificată de Utilizator la înregistrare. Utilizatorul convine că mesajele de poștă electronică trimise conform acestui articol nu trebuie să fie semnate cu semnătură electronică pentru a fi valabile.

Articolul 21: Publicarea

Furnizorul publică acești termeni generali la adresa https://fitholic.ro/terms , împreună cu toate adăugirile și modificările lor.

Articolul 22: Încetarea

Prezentii termeni generali și contractul Utilizatorului cu Furnizorul încetează în următoarele cazuri:

  • După încetarea și declarația de lichidare sau declarația de insolvență a uneia dintre părțile contractului.
  • Cu acordul mutual al părților în scris.
  • Unilateral, cu notificare din partea oricăreia dintre părți în cazul neîndeplinirii obligațiilor celeilalte părți.
  • În cazul imposibilității obiective a oricăreia dintre părțile contractului de a-și îndeplini obligațiile.
  • În cazul sechestrării sau sigilării echipamentelor de către organele de stat.
  • În cazul ștergerii înregistrării Utilizatorului pe site-ul FITHOLIC.RO.
  • În cazul exercitării dreptului de renunțare conform articolului 55, par. 1 din legea de protecție a consumatorilor.

Articolul 23. Posibila nulitate a oricăreia dintre dispozițiile acestor termeni și condiții generale, nu va duce la nulitatea întregului contract.

Articolul 24. Legile Republicii Bulgaria vor fi aplicabile pentru chestiunile care nu au fost reglementate în prezentul contract, care se referă la aplicarea și interpretarea prezentului contract.

Articolul 25. Toate diferendele între părțile prezentului contract vor fi soluționate de instanța competentă sau Comisia de Protecție a Consumatorilor.

Articolul 26. Acești termeni și condiții generale sunt puse în aplicare pentru toți utilizatorii FITHOLIC.RO.

Branduri de încredere

Colaborăm cu cele mai de încredere branduri de nutriție pentru a vă oferi suplimente de cea mai înaltă calitate.

Abonați-vă la Newsletter-ul nostru

Înregistrați-vă pentru a primi oferte exclusive, sfaturi de antrenament și primul acces la produse noi.

Vă puteți abona la newsletter creând un cont gratuit pe FitHolic.ro!

Livrare rapidă

Livrare în ziua următoare pentru comenzile plasate înainte de ora 14:00. Livrare gratuită pentru comenzi peste 200 RON.

Returnări facile

Nu sunteți mulțumit? Returnați produsele în 14 zile pentru rambursare completă sau schimb (se aplică termenii de returnare).

Plată securizată

100% plată securizată cu opțiuni multiple de plată, inclusiv carduri de credit și PayPal.

PÂNĂ LA -50%
5 ANI
5

Sărbătorim 5 ani împreună!

Oferte exclusive și puncte bonus de recompensă vă așteaptă pe pagina noastră aniversară!

03
Zile
12
Ore
45
Minute
22
Secunde
CÂȘTIGAȚI CADOURI
ÎN VALOARE DE 2500+ RON
*Ofertele sunt valabile pentru o perioadă limitată și se pot schimba fără preaviz.
Închidere fereastră